[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text css=”.vc_custom_1592330800950{padding-right: 100px !important;}”]
Pravila in pogoji
Naročilo in nakup
Kupec s klikom na gumb “V košarico” izbere artikel iz kataloga in ga doda v svojo virtualno nakupovalno košarico.
Vsebino košarice si lahko kupec ogleda s klikom na povezavo “Košarica” ali v bloku z imenom “Vaša košarica”
S klikom na povezavo “Košarica” si lahko kupec vsak trenutek ogleda vsebino svoje virtualne košarice, pri čemer lahko, z vpisom količine, spreminja število naročenih publikacij, oz. publikacije iz košarice odstranjuje. To stori z označitvijo polja pred publikacijo v košarici in s klikom na gumb “Osveži”.
Če želi kupec publikacije iz košarice naročiti, to stori s klikom na gumb “Naročilo” ter sledi navodilom v različnih fazah nakupa (Informacije o dostavi in plačilu), pri čemer mora kupec najprej vnesti svoje točne podatke, potem pa izbrati ustrezen način dostave in plačila.
Preverjanje naročila
Ko je kupec vnesel vse zahtevane podatke in izbral ustreznen način plačila ter dostave ter kliknil na gumb “Nadaljuj” , ga sistem e-trgovine samodejno pozove, da preveri in po potrebi popravi vnešene oz. izbrane podatke, kar stori s klikom na povezavo “Uredi” pri podatku, ki ga želi popraviti.
Po preverjanju in morebitni popravi podatkov, kupec s klikom na gumb “Potrdi naročilo” svoje naročilo potrdi in dokončno izvede.
Po potrditvi naročila se kupcu pokaže stran, ki ga obvešča o sprejetem naročilu in mu, s klikom na gumb “Izpis naročila”, omogoča ogled in izpis pogodbe oz. naročila-predračuna.
Obdelava naročila
Ob naročilu kupec na svoj e-mail naslov avtomatično prejme predračun, katerega veljavnost je dva (2) dni od datuma naročila.
Poslano naročilo kupec lahko prekliče, bodisi po telefonu, bodisi po e-mailu, v roku štirih ur po naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila praviloma ni več možen.
Pogodba oz. naročilo-predračun se shrani v podatkovni bazi spletne trgovine.
Vsak kupec, ki je naročil oz. kupil kak izdelek iz spletne trgovine lahko pogodbo oz. naročilo-predračun kadarkoli pregleda in izpiše in sicer tako, da se z uporabniškim imenom ter geslom, ki ga je uporabil pri nakupu, prijavi v sistem spletne trgovine ter v področju “Moj račun” klikne na povezavo “Poglej opravljena naročila” kjer so shranjene pogodbe in podatki o njegovih preteklih naročilih in nakupih.
Če je kupec pomotoma izgubil/izbrisal predračun, mu ga lahko pošljemo še enkrat.
Načini plačila in cene
V spletni prodajalni ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Plačilo s Pay Pal
- Plačilo predračuna z nakazilom na transakcijski račun pri Delavska hranilnica d.d. Ljubljana: 61000-0007983544
Cene izdelkov in rok veljavnost ponudbe
Cene izdelkov in stroškov dostave navedene v spletni trgovini so v EUR in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV)
Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila.
Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
Postopek nakupa
Registracija uporabniškega računa
Za naročilo oz. nakup izdelka morat kupec najprej registrirati uporabniški račun in vnesti vse zahevane podatke ter oddati naročilo.
Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tej stopnji ima kupec v roku štirih ur možnost preklicati naročilo. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani.
Naročilo potrjeno
Ponudnik naročilo pregleda v roku 48 ur, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenega blaga med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Dostava in vračilo blaga
Dostava
V običajnem dobavnem roku 5 dni vam bomo naročene izdelke pripravili in odposlali na vaš naslov. Na računu, ki je priložen paketu boste našli tudi vse informacijo o politiki vračila blaga, kam se lahko obrnete v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru ostalih pritožb.
Izdelke bomo dostavili po pošti v primerni paketni embalaži. V kolikor vas ob obisku poštarja ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Paket z naročenimi izdelki vas bo na pošti čakal še 15 dni. V tem roku ga lahko na pošti prevzamete.
Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša 5 dni od prejetega naročila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti običajnem 5-dnevnem dobavnem roku, vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o predvidenem roku dostave. Če vam blaga v roku 3 mesecev od sklenitve pogodbe ne bomo mogli dostaviti, vas bomo o tem obvestili ter vam bomo nato najkasneje v nadaljnjih 30 dneh vrnili vsa prejeta vplačila.
Ekspresna dostava
Ekspresna dostava je mogoča na vašo posebno zahtevo. Stroški so odvisni od kraja dostave in teže naročila in lahko presežejo 50,00 EUR.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupcu pripada pravica, da v petnajstih (15) dneh od prejema vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni email, blago pa vrniti v najkasneje do izteka 15. dne od dneva nakupa.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo blaga, ki ga kupec prejme v pošiljki z dostavljenim blagom.
Možnost vračila ne velja za potrošni material, v primeru, da je bila originalna embalaža odstranjena oz. poškodovana. Ponudnik vrne potrošniku celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga in sicer z nakazilom na potrošnikov račun.
Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.lno.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar_main”][/vc_column][/vc_row]